۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷
کد خبر: 1008653

مانوئل اوگارته تست‌های پزشکی منچستریونایتد را پشت‌سر گذاشت و آماده معرفی به عنوان خرید جدید شیاطین سرخ است.

پنجمین خرید تابستانی یونایتد نهایی شد

به گزارش قدس آنلاین، فلوریان پلتنبرگ، روزنامه‌نگار اسکای آلمان، تایید کرد که مانوئل اوگارته بازیکن تیم ملی اروگوئه، آزمایشات پزشکی قبل از امضای قرارداد با منچستریونایتد پشت را سر گذاشته است.

پس از هفته‌ها مذاکره، روز سه‌شنبه خبری منتشر شد مبنی بر اینکه یونایتد سرانجام با پاری سن ژرمن برای جذب این هافبک به توافق رسید.

گزارش شده یونایتد با قراردادی 46 میلیون یوروی این بازیکن 23 ساله را جذب می‌کند که 10 میلیون یورو هم بابت افزودنی‌ها پرداخت خواهد کرد.

روز گذشته اوگارته از پاریس به منچستر سفر کرد تا قبل از امضای قرارداد با شیاطین سرخ، معاینات پزشکی خود را انجام دهد.

پلتنبرگ درباره وضعیت این بازیکن نوشت: معامله انجام شد. مانوئل اوگارته تست‌های پزشکی خود را در منچستریونایتد با موفقیت پشت سر گذاشت. احتمالا امروز، پنج‌شنبه، او به عنوان خرید جدید یونایتد معرفی می‌شود.

اوگارته پس از خرید لنی یورو، یوشوا زیرکزی، ماتیس دی‌لیخت و نصیر مزراوی، عملاً به پنجمین خرید یونایتد در پنجره نقل و انتقالات تبدیل می‌شود.

در طول تابستان از او به عنوان هدف اصلی یونایتد یاد می‌شد و حالا قرمزها بالاخره این هافبک را جذب کرده‌اند. اوگارته برای پی‌اس‌جی 37 بازی از جمله 25 بازی در لیگ برتر فرانسه انجام داد و قهرمانی در لیگ فرانسه را هم تجربه کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.